Friday, March 7, 2014

I'm Now a Shaklee Independent Distributor


Assalamualaikum.
Jumaat yang barakah ini meh sini nk habaq kat semua..
hehehehe cer tgk gmbr atas ni..

hihiihii..sebenarnya dah lama dah jadi SID (Shaklee Independent Distributor)
tapi beli utk diri sendiri je..
menjadi SID masa kin pregnant kan si syamil
yelah bak kata kwn kin..dh alang2 membeli n nk guna sendiri jadila ahli.

betul jugak katanya, takkan nnt nk ulang beli nk cari member lagi n nk mintak diskaun setiap kali nak beli kan, malula..klu kali pertama beli takdela segan nk minta diskaun hihihi

kata kwn lagi nk pakai sendiri or nk menjual terpulang pada diri kin.. =)

so setelah setahun menggunakan produk ni..

Alhamdulillah..
sedikit demi sedikit keberanian tu timbul utk berkongsi bersama rakan2 keluarga tentang produk hebat ni.

jadinya kepada rakan2 or family yang nk tahu lebih lanjut ttg produk shaklee 

bolehla cari saya..=)
insha allah ilmu dan pengalaman yang baru  yang sy ade saya akan berkongsi dengan semua
dan saya juga akn cuba utk menambahkan ilmu lagi..insha allah..

jadinya jangan segan silu okay..

klu nk msg/whatsapp ni no. saya 
0162634226

agak2 nk borak tanya panjang2 meh email kat saya
kein83@gmail.com

ops lupa..ni SID No saya 934942 (^-^)


Inila baby shaklee saya...bam bam bam..

ps: oopss nnt kene update citer syamil nie.. =)

No comments:

Post a Comment