Thursday, February 28, 2013

As Easy As 1, 2 ,3


Assalamualaikum...

Wah tajuk kemain lagikan...ehhehe...anyway hari ni entry ade lah untuk sharing ngn korang semua ..
agree or not bila kita dah memegang status mak-mak nie harusla kan kene peka dgn setiap keperluan yang diperlukan oleh si-manja kita kan.. As a parent confirm kita mesti nak yang terbaik utk anak kita, betul tak? daripada keperluan baju seluar, susu, botol2, mainan2 dan yang paling penting bila dah ade anak nie tentula keperluan lampin pakai buang dia kan?kene cari yang sesuai supaya ianya bagi keselesaan buat si-manja kita.

kalau dulu zaman2 mak2 kita lampin2 ni takdenyer nk pakai buang kan? zaman2 dulu pakai kain lampin yang putih tu..merasala mak2 kita nk basuh jemur lipat lampin..tapi tulah kebanyakkan mak2 kita dulu surirumah jadinyer in sha allah sempatla diaorg nk membasuh menjemur melipat tuh...tapi klu zaman sekarang..zaman yang semuanya very the-on-the-go kan..semuanya nak pantas..semuanya nak mudah..jadinya terciptala lampin pakai buang yang masya allah banyak tul jenama2 dipasaran..pilih jer yang paling murah or yang paling mahal..depends on ur budget. then lepas tuh kuar pulak lampin pakai buang yang lagi lagi dan lagi memudahkan kerje mak2 pak2 ni terutama bila nk p jalan2..lampin pakai buang jenis sarung terus tuh..=)

cuba bayangkan klu p jalan2..then suddenly si-manja shishi..time2 tu pulak toilet penuh, baby room fully occupied..hah kan jenuh nak salin lampin si-manja tuh..so klu ade yang jenis sarung terus tuh memangla sgt mudah..zassss zasss trus siap..dalam kete pun boleh salin...kin pun sekarang ni bila nak berjalan je mmg akan cari lampin pakai buang jenis pants tuh..sgt mudah utk dibawak time travel..sgt mudah utk tukarkan kat Adam..sgt senang...serius senang..As Easy As 1,2,3....

So kepada mak2 yang masih sangsi2 ragu2 lagi tuk guna jenis lampin pakai buang pants ni, Huggies ada buat satu roadshow "Huggies Tukarlah untuk Lebih Senang Dipakai"  untuk lampin pakai buang jenis pants ni.


Di roadshow tu nanti korang boleh nikmati hiburan untuk seisi keluarga dengan persembahan, promosi hebat, hadiah percuma, permainan, pertunjukan silap mata dan pelbagai aktiviti yang menarik!. Korang bolehla juga singgah di booth2 yang ada utk mendapatkan sampel percuma Huggies Dry Pants dan boleh juga rebut peluang untuk memenangi pelbagai hadiah!! Siap ade sesi cabaran tukarkan lampin Huggies Dry Pants si manja dalam masa 30saat atau kurang untuk menang hadiah okay.!!! Jadi jangan lepaskan peluang untuk sertai keluarga Huggies untuk acara penuh keseronokan bersama keluarga tersayang.!!  Butiran Roadshow adalah seperti berikut :

Tempat : Ruang Legar, MYDIN USJ
Masa : 25 Februari 2013 (Isnin) - 3 Mac 2013 (Ahad)
Pengumuman Istimewa : Sesi Cabaran Tukar Lampin 30saat Huggies & 
persembahan akan diadakan setiap hari pada pukul 10.30pg , 2.00ptg , 8.00mlm

Acara penutup akan berlangsung pada 3 Mac 2013 (Ahad) dari jam 8.00mlm hingga 9.00mlm
Jadinya Datanglah beramai-ramai!!!!..

Sedikit info untuk korang =)
Huggies Dry Pants ialah pilihan yang mudah digunakan untuk bayi dan kanak2 yang aktif-setelah anda mencubanya, anda pasti tertarik dengan betapa mudah untuk menukarnya iaitu hanya dengan koyak, salin dan lepas!. Dengan peregang lembut dibahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupun semasa bayi anda sedang bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara teknikal dapat membantu menghalang ruam lampin.!

Mengenai Huggies
Huggies ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.my atau www.facebook.com/Huggies.Malaysia




Huggies Dry Pants ni antara yang Adam selalu guna bila kami nak travel balik kampung atau cuti2 ke mana malahan kalau nak keluar jalan2 pun memang Adam akan guna. Memang berbaloi...=)
In sha Allah kalau ade kelapangan mmg nak bwk Adam p Mydin Ahad nie..=)..so sape2 yang pergi nanti..kalau terserempak jangan lupa say Hi okeh...

jumpa di MyDin....=)





No comments:

Post a Comment