Sunday, March 20, 2011

Adam makin pulih

alhamdulillah..
dh seminggu dah,..
My Lil Adam dh semakin recovered from his Chic Pox..
skrg nie letup2 tuh dh kering n jatuh sendiri..
gatal sgt tgn mama nie nk tolong kutil kan..tapi NO NO NO..
nnt cian kulit mulus My Lil Adam..eheheh
so biar tanggal sendiri..

walaupun dh seminggu n dh baik
still My Lil Adam tak leh g school lagi..
sbb kene tunggu 2weeks baru leh gie..
so another week with MakTok ye syg.. =)
TQ mak sbb sudi tlg jagakan My Lil Adam... =)

Nenek Adam di-pahang siap buat pulut kuning lagi
coz Chic Pox My Lil Adam dh pulih..
DOA nenek dan atok supaya My Lil Adam lepas nie sihat sokmo!!..
insya allah..

oklah nnt2 update..
now nk menggosok baju bajan for tomorrow!!...

before that terima senyuman My Lil Adam...
menggoda Mama sungguh la syg nie..


No comments:

Post a Comment