Monday, March 21, 2011

Adam 1st Visit

visit kemana???
ehehhehe


visit ke Kedai gunting rambut atok ayah dia..
alaaa mama nie adam gie kedai gunting rambut nk tecoh2..
malu arrr adam...xhencemla adam nnt...
adam nk teman atokayah laaaa...


ehhehe cute eh MLA berkata2 begitu,,,
tiba2 xsabar nk dgn MLA berceloteh..ehehe


oh back to the topic...
sabtu lepas Kein,Cuami,MLA and atokayah nenek MLA
temankan MLA gie kedai gunting rambut ehhehe
nk gunting rambut buah hati bucuk cyg mama baba nie..
yelah kan hari tuh ade majlis cukur jambul dia..so ramai2 yg dok gunting bagai tu
tobekla kan rambut ciput MLA tuh..
so tu yg nk repair ckit2..


mula2 tuh takut juga cuak pun ada..
yela takut nnt dia tak dok diam..
kang bila 'ane' tuh guna mesin ke gunting..
haishhh risau!!..
tapi terkezut mama baba semua....
adam behave so WELLL!!!..i'm proud of u cyg!!..
takde crying langsung..ehehe
cuma dia cam pelik2 ckit tgk 'ane' tuh..eheheh


opps harga dia rm4...ehhehe mahal ke murah?
eheh korang2 yg ade anak lelaki penah ke bwk gie kedai mamak gunting rambut?
slalu brpae rate dia?eheheh


so okla cuba tgk aksi2 MLA ok...
n last skali ade short clip...so cute!!




mama ingtkan baba MLA yg kene pegang smbil duduk,
sekali 'ane' suh letak atas papan tuh..


'ane' pakaikan lapik..ehehe tgkla rambut MLA tuh..eeheh




tu dia punya mendongak..sbb nk tgk ape 'ane' tuh buat..
tips:sumbat puting supaya dia leka..ngeh ngeh..


gila serius muka 'ane' nie...focus tuh!!..ehehe



'ane' did a great job..cepat n kemas n bestla..



'ane' sibuk gunting, mama sibuk amik gmbr..ahahha



dh nk ciap dh....ckit pun nangis...eheheh

machola tu adam yer...

and the result???masuk dlm kete terus lena...
lega kot dh ringan!!..
tada....!!!
encem tak adam???eheheh


dpt amik sideways...ehehe cian nk gerakkan dia...

nway enjoy the clip!


7 comments:

  1. good boy....irsyad tak pernah p kedai gunting..abahnyer gunting sndr jek kat umah...hehehe

    ReplyDelete
  2. ehehe..babanyer nk guntingkan tp kein yg tak yakin =) sbb baba adam tgn ketor2 ckit..eheheh =) takpe nnt leh try!

    ReplyDelete
  3. caya laaa dam.. good boy..!!!
    jgn jd camkak zehraa kamu nih.. x dok diam.. jgn kata nk gunting rambut.. nk kasi makan pun berlari2.. adeh laa.. hehe

    ReplyDelete
  4. aunty zai-tenkiussss..adam kene control macho la aunty..hehhehe

    aunty shu-adam confius ane tuh xsenyum2 pun...ehhehe

    ReplyDelete
  5. HAHAHAH comel lah adam...baik lak tu...

    ReplyDelete
  6. OMG baiknyaaa Adam!!! hehehehe comellnyaaaaaa :DDD

    ReplyDelete