Wednesday, July 15, 2009

Penat

tau kalau hari-hari mcm nie..

630am - dah siap nk gie keje..

before 645am - dah bertolak ke PPUM..

715am - sampai di PPUM... punch dulu then gie beratur parking

715am-830am - baru masuk opis... on PC, terus bukak gmail/blog/ym... keje?? nada lagi...sebab penat..!!

sejam lebeh weyyy aku tunggu parking sahaja.. smpai nak tertido2 dh dlm kete..

penat tau hari2 klu mcm nie.. buang masa 1jam lebeh kat menunggu sahaja... iyer saya tahu ianya menguji kesabaran tapi sampai bila belenggu menunggu parking nie akan ber-akhir??..!!.. *wah dh mcm karam singh walia plak..
tapi apakan daya panggilan SPA di Putrajaya belum lagi memanggil nama Nurul Asyikin ini.. jadinyer kenela ber-TAHAN selagi yang mampu...
ramai yang suggest ... memandangkan sy dh habis degree... berenti kat PPUM.. cari keje swasta ... masyukkkk kein.. kata mereka dn mereka... tapi saya tidak boleh kerje selain kerje gomen.. saya punya sebab tersendiri kenapa saya perlu berbakti terussss ke Gomen.. ia-nya melibatkan masa depan keluarga saya, kesihatan ayah saya... hurmmm.. biarlah saya ber-korban utk mereka.. (^_~)

ape-pun selamat bekerja ke-Kawan...

No comments:

Post a Comment