Thursday, July 16, 2009

M.A.N.T.O.P.P.P....!!

tajuk macam gempak jer yek... (^_^)..

ehhehe takdela benda sgt nk kongsi kat sini, cuma malam nie aku terajin nk masak macaroni goreng plak.. cite2 nyer dr semlm nk masak tapi semlm kein wat mushroom soup jor ala yang campbell punya sudahh.. mudah dan cepat... n buat garlic bread... =).. sedap jgk...

so tadi lepas keje terus ke kedai ber-hampiran tuk membeli bahan2 yang perlu... udang cikit fish ball sikit..ayam? xder yang besh.. so i tukar udang n fish ball... ehehhe..beli carrot, daun sup daun bwg...

sampai2 umah terus bersilat di dapur... sebelum ape2 rebus macaroni dulu... smbil rebus smbil siapkan bhn lain.. ehhee sambil tuh jugak kein angkat2 kain n basuh kain... ehhehe ini sudah lebih 3 in 1 nie... =)..xper sebab cepat cikit keje habis... almaklumla hari khamis... ehhehe...gatai...ooopsss..

so niela macaroni goreng yang di-masak oleh wanita yang agak kayu-kekok utk memasak pabila suami berada di-rumah...ehehhehe.. jadinya bila wanita / isteri ni memasak.. lelaki / suami harusla dok di ruang tamu smbil mem-baca suratkhabar n tgk berita... ehhehehe...

abe kasi 10/10.... alhamdulillah... nie semangat nk masak tuk suami terchenta nie... =).... ke sebab nk amik hati??? idak la teman kesah..janji teman happy...ehehhehe...

hurmmm esok nk masak ape plak??... eh esok xmasak sebab esok mlm tido umah mak... yeayyyy..!!! sebab SABTU pepagi nk ke Cameron ber-sama keluarga ter-chenta..!!! lamanyer tak vacation 1family...xsabar...!!!..

so okla..nk masuk tidola...=)... wah awal gilors..... =)... takpe2...amin..!! *tau dh korang pkir ape...


dihidangkan bersama air milo yang panas.... pehhhhh.. sedap..!!

kasi close-up sikit... jgn terliur yer... =p

Lov3,

8 comments:

  1. sedapnyer....kasik resepi..:D
    wan baru nak belajar masak nie...

    ReplyDelete
  2. sedapnya..kita pun suka makaroni goreng..;-)

    ReplyDelete
  3. wan-bolehla nk makan ber-dua..eheh ala resepi campak2 jor...=)..kein tumis bwg2 semua n cili kisar then masuk sos preggo tuh..pastu masukla yg lelain...eheheh

    ReplyDelete
  4. ariba - sib baik dah deliver...klu tak kene hntr kat u...ehehhe

    ReplyDelete
  5. mmg macaroni greng sedap..dulu slalu buat..teliur tu..gemok la huby kien x lama lagi..suker taw!

    ReplyDelete
  6. naima- bila tuh nk dtg???ehehhe...

    ReplyDelete
  7. k.yu- hubby gemok takpe k.yu..nie kein sama naik plak...ehehhe gemok la mek..eheheh.. xsuka tew!!

    ReplyDelete