Sunday, November 9, 2008

(^_^)

hi all...now 0530am...me tgh last minute buka2 notes AUDIT for today exam..my exam starts at 0900 till 1200...pehhhh after finish this paper, left me one more paper to go....cant wait to finish all my exams.....this AUDIT paper is killing me.....goosshhhhh sgtla byk nk hapai....huhuu...DOAkan aku boleh perform in this paper...sgt takut......

oh yerr....looking at the ticker...=)...tinggal 6hari jer....actually 5hari..kehekh coz i will be his officially beloved wife on this coming friday!.......sgtla cepat masa berlalu.....hurmmmm xmo pkir pasal tu dulu...wpun dlm hati ini sgtla nk memikirkan kekehhe...concentrate exam dulu!!!

oklah..if i got time i'll update more....see ya guys later...

p/s: one of my blogger fwen sudah bertukar status semalam....congrate LIZA.....=)...next week i plak..kehkeheh

No comments:

Post a Comment