Thursday, August 11, 2011

Akibat BabyTV...


AbangLong n Adam
duk diam kat umah TokNek depa kat tepeng..
org lain sibuk makan.. =)
TQ Astro for BabyTV..

5 comments:

  1. comelnyer adam dari belakang...hehehe

    ReplyDelete
  2. kien.. bbtv ni bukan anak2 je yg suka tau..kita yg besar ni pun kadang2 layan..


    elly ngan hubby yg kdang2 terlebih leka tgk..hihihi lagi2 katun mica builders tu

    ReplyDelete
  3. alahai
    bagusnya adam ralit je tgk tv
    kalau my doter
    dia lagi suka hadap pinggan dari hadap TV
    hahaha
    tak kasi can mak dia nk senang lenang buka puasa
    :)

    ReplyDelete
  4. elly- kan? eheh kekdg kita pun raik tgk =)

    ann-hehe tgk mood jugak! tp so far jadi jgk nk umpan dia klu kita nk wat keje ape...heheh

    ReplyDelete